Dieta a zaburzenie erekcji – wzmocnienie poprzez dietę

Nieodpowiednio zbilansowana dieta powoduje niedobór różnych składników mineralnych oraz substancji niezbędnych w prawidłowym funkcjonowaniu organizmu. Pośrednim lub bezpośrednim rezultatem ubogiej diety są problemy z erekcją, które próbuje się zatrzeć lekami lub terapiami. Jednak w wielu przypadkach zmiana nawyków i lepsza jakość odżywiania wspomoże funkcjonowanie narządów, a także sprawi, że na nowo wróci dobra kondycja i sprawność.

Dostarczanie cynku na problemy z erekcją

Problemy z utrzymywaniem wzwodu często  pojawiają się w sytuacjach obniżonego poziomu testosteronu. Aby wspomóc jego syntezę potrzebne jest dostarczanie odpowiedniej ilości cynku. Ten najlepiej przyswajający się pochodzi z produktów zwierzęcych, jednak warto włączyć do diety także te pochodzenia roślinnego. Na problemy z erekcją należy spożywać chude mięso, ciemne pieczywo, jaja, wątrobę, kaszę gryczaną, owoce morza, otręby, sery, i orzechy.

Witaminy i minerały odpowiedzialne za potencję

Niewystarczająca ilość witamin i minerałów ma ogromny wpływ na potencję. W szczególności dostarczanie witaminy E przynosi pozytywne skutki, poprzez działanie na wzmacnianie ścianek naczyń krwionośnych, wpływanie na produkcję plemników oraz zapobieganie zaburzeniom w układzie sercowo-naczyniowym. Produkty, które powinno się włączyć, aby dostarczyć największa ilość witamin i minerałów to orzechy laskowe i ziemne, nasiona słonecznika, migdały, biała kapusta, szpinak, suszone morele, pomidory oraz oleje (słonecznikowy, szafranowy, arachidowy).

Arginina a prawidłowa erekcja

Arginina jest aminokwasem występującym naturalnie w ciele człowieka oraz wpływającym na syntezę tlenku azotu, który odgrywa ważną rolę w erekcji. Substancja ta wraz z wiekiem zanika, dlatego też warto ją dostarczać wraz z dietą, gdyż niedobór prowadzi do problemów z potencją. Produkty, które dostarczają argininę to drób, jajka, ryby, czerwone mięso, owoce morza, semie lniane, szpinak, soczewica, sezam i słonecznik oraz orzechy.

Zamiana cukrów prostych na złożone

Dodatkowo warto wspomnieć, że dostarczanie w dużej ilości cukrów prostych do organizmu powoduje problemy z erekcją. Zamiana cukrów prostych na te złożone (makaron, pieczywo razowe, brązowy ryż, ziemniaki, płatki zbożowe, warzywa bulwiaste, rośliny strączkowe, kasza gruboziarnista) będzie sprzyjała nie tylko potencji, ale ogólnemu zdrowiu.

Więcej informacji na https://www.aptekakamagra.pl/viagra.html

Leave a Comment

(0 komentarze/y)

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *